poniedziałek, 31 stycznia 2011

'jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu o swoich planach.'

Jeżeli chcesz Boga rozśmieszyć do łez, powiedz mu o swoich planach i marzeniach. Bóg się śmieje z naszego planowania życia z naszych pomysłów, projektów na życie....



I te takie niepozorne słowa w ostatnich dniach jakby stały się rzeczywistością. Był moment gdy pomyślałem o tym, że to Bóg śmieje się, kpi nawet sobie z tego co jest moim planem na życie. Był taki czas, że całe to myślenie zaczęło rujnować mi życie. Ale gdzieś powoli dochodzi do mnie myśl taka, że my planujemy po swojemu, bez Niego. Gdzieś kilka razy w ciągu dnia powtarzamy słowa- BĄDŹ WOLA TWOJA, ale w tle jest zawsze - Twoja, ale po mojemu. I trzeba mocnego wstrząsu, by choć po trochu uwierzyć, że to On tak chce, że to Jego wola.
Bóg dał-Bóg wziął-niech będzie uwielbione Jego imię!

6 komentarzy:

Fk pisze...

Do przodu - swoimi krokami, Jego ścieżkami - i jakoś to będzie.

;)

Palabra pisze...

Nie wiem, czy skupianie się na tym śmiechu jest dobre.

Bóg po prostu widzi lepiej, dalej, sensowniej - a my możemy Mu powygrażać pięścią, jak nam się coś nie podoba, ale z perspektywy czasu zwykle i tak przyznajemy Mu rację.

Monika M. pisze...

Myślę, że to wynika przede wszystkim z braku zaufania do Boga. Dziś często się boimy tego, co On dla nas przygotował. Pozdrawiam!

onprzychodzi pisze...

Mamy wolną wolę. Tak więc możemy decydować o sobie jak nam się podoba. Jeśli Bóg jest ważny w naszym życiu wtedy nasze plany będziemy mu powierzać. A akceptacja tego co przygotował przyjdzie naturalnie.

Anonimowy pisze...

Aby Zmartwychwstały Chrystus
obudził w nas to, co jeszcze uśpione,
ożywił to, ci już martwe;
niech światło Jego słowa
prowadzi nas przez życie do wieczności.
Radosnych Świąt w gronie rodzinnym Jola

Anonimowy pisze...

Wychodzimy z założenia że lepiej wiemy co dla nas najlepsze. Dlatego przychodzimy i pytamy Boga jak to /i tu gotowy plan/ mam zrobić? A powinniśmy: co mam robić? Jaki jest Twój plan dla mnie? Takiego zawierzenia i zaufania życzę każdemu.