sobota, 25 grudnia 2010

Boże Narodzenie 2010 i koszyk życzeń


Jak to dobrze, że jest Boże Narodzenie. Jak dobrze, gdy On rodzi się w moim życiu i w moim sercu. On wypełnia moją historię życia swoją obecnością. I wtedy spełniają się moje życzenia.


Z okazji tych świąt życzę sobie i wam:
- doświadczenia Jego obecności
- przebaczenia i pokoju
- radości i mocy
- uśmiechu i siły
- tańszych biletów PKP
- i więcej skrzydełek w kubełku z KFC
- przełamania podziałów i zakończenia waśni
- kochanych przyjaciół i wspaniałych znajomych
- łagodnej sesji zimowej
- i dlugich nocy, by się można było w końcu wyspać...

3 komentarze:

Fk pisze...

:D:D:D:D
dziękuję

Ala :) pisze...

dzięki :)))

Palabra pisze...

Nie umiem się streszczać ani pisać zwięźle - moje życzenia dla wszystkich, w tym dla Ciebie, przeczytasz na http://niedowiarstwomoje.blogspot.com/2010/12/pozwolmy-sie-bogu-poznac-i-doswiadczyc.html

Gloria in excelsis Deo!

(przy okazji - proszę o modlitwę o zdrowie mojej ciężarnej żony i powrót do zdrowia dla mnie, dość mocno się pochorowałem...)