sobota, 26 września 2009

można

Można upasć i wstać
zdradzić i znów pokochać
odejsć i wrócić
umrzeć by znów żyć
wycofać się by znów isć na przodzie

można

trzeba

można też nie kochać
można też umierać
i nie wracać z powrotem
można isć nie wiadomo gdzie -przed siebie
do nikąd

można

nie trzeba

nie wiem
którą mam isć drogą
nie wiem który wybrać kierunek

bo upadam
a nie chcę tak więcej
zbyt mocne te upadki
zbyt mocno mnie upadlają...
Jezus coraz niżej-szatan coraz wyżej
a ja tak nie chcę.... nie umiem
nie mam sił

można upasć
można zdradzić
odejsć
uderzyć

nie umiem jednak tak żyć
więc wołam jak slepiec, jak trędowaty
bo cuchnie grzechem ode mnie
moj aniol stróż nie może już wytrzymać
palcami zatyka swój nos-tak cuchną me grzechy

nie umiem tak żyć
więc wołam jak slepiec, jak trędowaty, jak umarły, ktory leży w grobie
szukam w swym sercu życia
a można tam już go nie ma.....

nie umiem tak żyć więc wołam:

JEZUSIE
JEZUSIE
JEZUSIE, SYNU DAWIDA-ULITUJ SIĘ NADE MNĄ.... ULITUJ SIĘ!

nie umiem tak zyć
i choć chcę inaczej
inaczej mi to wychodzi
i wciąż upadam

znowu sobie obiecalem
obiecalem też Jemu - memu Bogu
ale nie dotrzymałem slowa

bo wciaż jestem za słaby
więc wolam- Jezu, ratuj!


można upasć,zdradzić.......................

ale powrót należy tylko do Jezusa
sam nie powróce
tylko z Nim
tylko dla Niego.....


tak można żyć!!!
tak trzeba zyć!!!

Brak komentarzy: